Heeft u een vraag over uw internetbestelling en kunt u daarop geen antwoord vinden bij de meest gestelde vragen? Stuur een e-mail naar info@babyvilla.nl.

Wat zijn de bezorgkosten?

Prijzen zijn gebaseerd op verzending binnen Nederland.
De exacte kosten bedragen €2,95 per verzending.
Gratis verzending vanaf 19,95.

Welke maat heeft mijn baby/kind nodig?

Let op!
Ieder kind is uniek en dit zal ervoor zorgen dat er een kans is dat uw kind niet binnen de regulieren maten valt.

Er is een simpele tabel die u kunt volgen als uw kind in de standaard maten valt.
Als dit niet het geval dan kunt u uw baby/kind opmeten om zo wel de goede maat kleding voor uw baby/kind te verkrijgen.
matentabel babykleding en kinderkleding

Hoe lang duurt het voordat het bezorgt is?

Heeft u voor 16:00 besteld op een doordeweekse dag?
Ja? Dan word het dezelfde dag verzonden en heeft u het morgen in huis.

Let wel op! er moet dan ook betaald zijn.
is er niet betaald word het ook niet verzonden.

Hoe zit het met retouren of ruilen

Als de door u bestelde items niet passen of als deze u niet bevallen is het mogelijk ze terug te sturen en zelfs gratis te ruilen. Lees hier onder hoe dit werkt.

De bestelling kan in zijn geheel of gedeeltelijk terug gestuurd worden.

Hiervoor gelden de volgende regels:

  • De Items zijn in oorspronkelijke staat, compleet en niet gedragen of gewassen.
  • De Items zitten voor zo ver mogelijk in de oorspronkelijke verpakking inclusief labels.
  • De retourzending is voldoende gefrankeerd.
  • Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
  • U accepteert dat het retour sturen van artikelen voor eigen rekening is.
  • Melding van uw retour is NIET verplicht maar wel mogelijk via info@babyvilla.nl

Gratis ruilen houd in dat wij de verzendkosten van het product waarvoor u het wil ruilen voor onze rekening nemen.

Dit geld niet op SALE artikelen.

Bij retourneren ontvangt u binnen 30 dagen uw aankoopbedrag terug.

Aanmelden van uw retour is NIET verplicht.

Vermeld wel altijd uw bestelnummer met eventueel de reden van het ruilen of retourneren.

Waar kan ik terecht met mijn vragen en/of klachten

Wij staan open voor kritiek en willen ons graag aanpassen voor het gemak van de klant en toekomstige klanten.
Als u een vraag of klacht heeft kunt u hiervoor terecht bij info@babyvilla.nl

Wees niet bang om uw mening te laten horen, wij staan open voor kritiek.

Hoe word mijn bestelling geleverd?

Voor het gemak van onze klant versturen wij indien mogelijk in dozen van brievenbus formaat.
Alle bestellingen worden verstuurd met post.nl
Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
U ontvangt dan automatisch een track en trace code van ons in uw mailbox.