Heb je een vraag over je internetbestelling en kun je daarop geen antwoord vinden bij de meest gestelde vragen? Stuur een e-mail naar info@babyvilla.nl.

Wat zijn de bezorgkosten?

Prijzen zijn gebaseerd op verzending binnen Nederland.
De exacte kosten bedragen €3,95 per verzending.
Gratis verzending vanaf 49,95.

Welke maat heeft mijn baby/kind nodig?

Let op!
Ieder kind is uniek en het kan zijn dat je kind niet binnen de reguliere maten valt.

Er is een simpele tabel die je kunt volgen als je kind in de standaard maten valt.
Bij twijfel kun je je baby/kind opmeten om zo de goede maat kleding voor je baby/kind te verkrijgen. Het handigst is om een vergelijkbaar kledingstuk op te meten. Leg hiervoor het kledingstuk op een vlak oppervlak. Geef de maten door via Whats app of door een telefoontje dan help ik je geheel vrijblijvend verder.
matentabel babykleding en kinderkleding

Hoe lang duurt het voordat het bezorgt is?

Heb je voor 14:00 besteld op een doordeweekse dag?
Ja? Dan wordt het dezelfde dag verzonden en heb je het morgen in huis.

Hoe zit het met retouren of ruilen

Als de door jou bestelde items niet passen of als deze je niet bevallen is het mogelijk ze terug te sturen en zelfs gratis te ruilen. Lees hier onder hoe dit werkt.

De bestelling kan in zijn geheel of gedeeltelijk terug gestuurd worden.

Hiervoor gelden de volgende regels:

  • De Items zijn in oorspronkelijke staat, compleet en niet gedragen of gewassen.
  • De Items zitten voor zo ver mogelijk in de oorspronkelijke verpakking inclusief labels.
  • De retourzending is voldoende gefrankeerd.
  • Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
  • (Nu tijdelijk binnen 30 dagen.)

  • Je accepteert dat het retour sturen van artikelen voor eigen rekening is.
  • Melding van je retour is NIET verplicht maar wel mogelijk via info@babyvilla.nl

Gratis ruilen houd in dat ik de verzendkosten van het product waarvoor u het wil ruilen voor mijn rekening neem.

Dit geld niet op SALE artikelen.

Bij retourneren ontvang je binnen 30 dagen uw aankoopbedrag terug.

Aanmelden van je retour is NIET verplicht.

Vermeld wel altijd je bestelnummer met eventueel de reden van het ruilen of retourneren.

Waar kan ik terecht met mijn vragen en/of klachten

Ik sta altijd open voor verbetering en wil met liefde aanpassingen doen voor het gemak van de klant.
Als je een vraag of klacht hebt kun je hiervoor terecht bij info@babyvilla.nl, bellen of whats appe met 0634476961

Hoe word mijn bestelling geleverd?

Voor het gemak van onze klant versturen wij indien mogelijk in dozen van brievenbus formaat.
Alle bestellingen worden verstuurd met post.nl
Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
Je ontvangt dan automatisch een track en trace code van ons in je mailbox.